انجام تمامی امور حسابرسی داخلی و خارجی در فرجام

حسابرسی داخلی شرکت ها در فرجام به عنوان فرایند استراتژیک و حیاتی در مدیریت شرکت‌ها تلقی می‌شود. این فعالیت شرکت ها در فرجام در استان منطقه 4 تهران از طریق ارزیابی و نظارت بر سیستم‌ها و فرآیندهای داخلی، اطمینان ایجاد می‌کند که عملیات شرکت به صورت کارآمد، قانونی و حسابداری و مدیریتی انجام می‌شود. 09217680261 آقای عباس آبادی گروه مشاوران حسابداری.حسابرسی خدمات درآمد داخلی در فرجام

  1. حسابرسی خارجی شرکت ها در فرجام
  2. حسابرسی داخلی شرکت ها در فرجام
  3. حسابرسی خدمات درآمد داخلی (IRS) شرکت ها در فرجام

شرکت ها در فرجام حسابرسی داخلی را به عنوان ابزار کنترل داخلی اثربخش در شرکت های اقتصادی مورد تاکید است. در ایران نیز طی دو دهه اخیر به دلیل الزامات نهادهای نظارتی از جمله سازمان بورس و بانک مرکزی واحد حسابرسی داخلی ایجاد شده است.

ولی با توجه به جوان بودن این حرفه ارزش آفرین در ایران نگرانی هایی از جهت ایجاد اختلال در فعالیت های جاری ازسوی مدیران ارشد شرکت ها و سازمان ها به حرفه حسابرسی داخلی ایجاد شده است.

از مزایای حضور حسابرسان داخلی در فرجام می‌توان به بهبود سیستم‌های کنترل داخلی اشاره کرد که به تداوم مناسب فعالیت‌ها کمک می‌کند.حسابرسی داخلی به شناسایی و مدیریت ریسک‌ها می‌پردازد. با تحلیل موانع و مشکلات ممکن این فرآیند به سازمان ها این امکان را می‌دهد بهبودهای لازم را ایجاد و در مقابل تغییرات محیطی انعطاف پذیری لازم را ایجاد و منجر به بهینه سازی در منابع شود.

علاوه بر این حسابرسی داخلی به عنوان سیستم نظارتی موثر، اطمینان می‌دهد که اطلاعات مالی و عملکردی که به مدیران و سایر صاحبان سهام ارائه می‌شود، قابل اطمینان و اتکا است. این نقش از اهمیت ویژه‌ای در افزایش اعتماد سهامداران، سرمایه‌گذاران و مشتریان به شرکت ایجاد می کند.

در نهایت، حسابرسی داخلی می تواند بهبود پیوسته فرایند های شرکت را ترویج و با ارائه توصیه‌ها و راهکارهای مناسب این امکان را فراهم سازد که با تطابق بهتر با نیازها و تغییرات بازار، عملکرد را بهبود بخشیده و رقابت‌پذیری را افزایش دهد.

در نتیجه حسابرسی داخلی به عنوان یک سیستم نظارتی حیاتی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشکلات را به موقع شناسایی کرده و بهبودی پایدار را ترویج کنند. عدم حضور این فرآیند ممکن است باعث ایجاد محیط نامطمئن و آسیب‌پذیر در مقابل تغییرات و ریسک‌ها شود.

واحد حسابرسی داخلی شرکت تامین سرمایه تمدن با حمایت هیات مدیره و مدیرعامل شرکت تلاش کرده به شکل تخصصی و با بهره گیری از شیوه های نوین گزارش دهی و بررسی شاخص های کلیدی عملکرد واحدها و با پیاده سازی الگوی سه خط دفاعی، گزارش های متنوع و اثربخشی در جهت بهبود عملکرد فرآیندها در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک حاکمیت شرکتی، کنترل های داخلی و مدیریت ریسک با در نظر گرفتن فعالیت های جاری واحدها و تعاملات حداکثری با مدیران ارشد ارائه کند.

 چرا از بین شرکت های حسابداری، باید به خدمات حسابداری در فرجام اعتماد کنم؟

«خدمات حسابداری در فرجام»‌ در این مطلبْ مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت قابل اعتماد در حوزه خدمات حسابداری را معرفی می‌کند.

فکر می‌کنم بخش مالی هر شرکت و کسب‌وکاری مهم‌ترین و حیاتی‌ترین بخش آن است؛ نه؟ به گمانم شما هم با من هم عقیده‌اید وگرنه حضورتان در این صفحه چه لزومی داشت؟! خب حالا که با هم هم نظر هستیم بهتر می‌توانیم مسیر را ادامه دهیم. راستش هرگونه که حساب کنیم دست آخر همه ما به خاطر منفعت مالی و رسیدن به درآمد بالاست که داریم کار می‌کنیم، کسب‌وکار راه می‌اندازیم و شبانه روز خود را به چالش می‌کشیم، حال اگر این همه تلاشمان نتیجه خوبی نداشته باشد چه؟ یا اگر تنها با یک خطای بسیار کوچک مالی، ضرر و زیان بزرگی برای خود و

کسب‌وکارمان رقم بزنیم؟

می‌توان این طور گفت که خدمات حسابداری مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکار و درواقع به‌نوعی نبض آن است؛ از همین رو بهترین راه برای انجام دقیق و درست این امور این است که آن را به افراد متخصص و مجرب در این زمینه واگذار کنیم. شرکت‌های حسابداری زیادی وجود دارند که انجام این امور را بر عهده می‌گیرند و تنوع بالای این شرکت‌ها، کار را برای انتخاب بهترین شرکت حسابداری سخت کرده است. البته ویژگی‌ها و تمایزاتی وجود دارند که توجه به آن‌ها شما را مستقیما به سمت بهترین شرکت حسابداری هدایت خواهد کرد.

اگر دوست دارید با بهترین شرکت خدمات حسابداری آشنا شده و دغدغه‌ای در مورد انجام درست امور مالی خود نداشته باشید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

ویژگی‌های بهترین شرکت خدمات حسابداری در فرجام

گفتیم که انتخاب یک شرکت حسابداری حرفه‌ای و قابل اطمینان کار سختی است؛ از همین رو آشنایی با ویژگی‌های بهترین شرکت خدماتی به شما کمک خواهد کرد تا انتخابی دقیق‌تر و مطمئن‌تر داشته باشید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین شرکت خدمات حسابداری عبارت‌اند از:

اطمینان خاطر بابت انجام صحیح امور

با استفاده از خدمات یک شرکت معتبر حسابداری، خیال شما از بابت محاسبه دقیق امور مالی، حق بیمه، مالیات‌ها، پرداخت به موقع آن‌ها و عدم احتمال وجود جرائم پرداخت نکردن این موارد راحت خواهد کرد. با استفاده از خدمات بهترین شرکت خدمات حسابداری، خیالتان از بابت انجام درست این امور راحت بوده و می‌توانید زمان و انرژی خود را صرف کارهای دیگر برای پیشرفت کسب‌وکار خود بکنید.

جلوگیری از هزنیه‌های اضافی در خرید نرم‌افزار

یک شرکت حسابداری خوب تجربه کافی در مورد استفاده از انواع نرم‌افزارهای حسابداری را دارد و این تجربه به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و سازگارترین نرم‌افزار متناسب با کسب‌وکار خود را خریداری کرده و نیازی به هزینه اضافی برای تست کردن انواع نرم‌افزار نداشته باشید.

مشاوره مالی، بیمه‌ای، مالیاتی و حسابداری به‌صورت همزمان

استفاده از خدمات یک شرکت حسابداری معتبر به شما این امکان را خواهد تا یک تیم حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌های مختلف حسابداری، بیمه، مالی و مالیاتی در اختیار شما قرار بگیرند و در صورت نیاز بتوانید از مشاوره‌های این افراد استفاده کنید.

کاهش خطای انسانی

زمانی‌که امور حسابداری شما در دست یک نفر باشد، احتمال رخداد خطای انسانی چندین برابر خواهد بود؛ درحالی‌که شرکت حسابداری یک تیم متخصص شامل چندین فرد حسابدار و حرفه‌ای در این زمینه در اختیار دارد و این کار احتمال وجود خطای انسانی را به‌شدت کاهش خواهد داد. همچنین در نظر داشته باشید زمانی‌که یک شخص حقیقی مسئولیت اجرای امور مالی شما را بر عهده دارد، در صورت بروز خطا و اشتباهات، مسئولیت اشتباه با شرکت خواهد بود؛

اما استفاده از خدمات شرکت حسابداری این شرکت به‌عنوان شخصیت حقوقی شناخته شده و در صورت برو مشکل، مسئولیت عواقب آن با شرکت حسابداری خواهد بود. بنابراین استفاده از خدمات شرکت حسابداری خیال شما را در بابت بروز اشتباهات راحت خواهد کرد.

تهیه گزارش‌ها مالی و تفسیر آن‌ها در کمترین زمان

یکی دیگر از مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات شرکت حسابداری این است که شما می‌توانید در صورت نیاز گزارش‌ها مدیریت مالی را درخواست کرده و از شرکت بخواهید تا تحلیل این گزارش‌ها را به شما ارائه دهند. این نوع از گزارش‌ها و تفسیر آن‌ها در هنگام دریافت وام بانکی یا انجام پروژه‌های جدید موثر خواهند بود.

شرکت خدمات حسابداری در فرجام یکی از شرکت‌های پیشتاز و حرفه‌ای در زمینه انجام انواع خدمات حسابداری و حسابرسی است. این شرکت با بیش از 22 سال سابقه در این حوزه و در اختیار داشتن یک تیم حرفه‌ای و متخصص یکی از بهترین شرکت‌های حسابداری شمرده می‌شود. خدمات مالیاتی، خدمات مالی، خدمات حسابداری و خدمات حسابرسی مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط این شرکت شمرده می‌شوند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات شرکت خدمات حسابداری در فرجام عبارت‌اند از:

تجربه بالا در ارائه خدمات حسابداری

تیم خدمات حسابداری در فرجام از سال 79 فعالیت خود را آغاز کرده و هم‌اکنون با بیش از 22 سال سابقه فعالیت مداوم در این زمینه، تجربه بسیار بالایی در انجام این امور داشته و خیال شما را از بابت انجام صحیح و به موقع امور راحت خواهد کرد.

همکاری و ارائه خدمات به مشاغل و کسب‌وکارها در حوزه‌های متنوع

شرکت خدمات حسابداری در فرجام در طی این سال‌ها با انواع مختلف کسب‌وکارها و مدیران مشاغل در حوزه‌های متفاوت همکاری کرده و با تمام پیچیدگی‌ها و فرازونشیب‌های امور حسابداری، حسابرسی و مالیاتی این کسب‌وکارها آشنایی دارد.

آشنا به آخرین تغییرات قوانین حسابداری و مالی کشور

همان‌طور که می‌دانید قوانین پس از طی مدتی ممکن است دچار تغییرات شوند؛ به‌عنوان مثال بندهای جدیدی به قوانین اضافه یا تغییراتی در بندهای قبلی ایجاد شود. عدم آشنایی با قوانین جدید و تغییرات آن‌ها می‌تواند شما را دچار اشتباهات مالی کرده و به ضرر کسب‌وکار شما تمام شود. تیم خدمات حسابداری در فرجام با در اختیار داشتن کارشناسانی خبره و متخصص در این زمینه به تمام قوانین روز و آخرین تغییرات آن‌ها مسلط بوده و تمام امور را براساس آخرین به‌روزرسانی قوانین انجام می‌دهند.

دقت، کیفیت و سرعت عمل بالا در انجام امور

امور حسابداری و مالی از آن دسته از امور حساسی به شمار می‌روند که دقت و کیفیت در آن‌ها حرف اول را می‌زند و وجود کوچک‌ترین خطا منجر به ضررهای بزرگی برای شما و کسب‌وکارتان خواهد شد. تجربه و مهارت بالای متخصصان خدمات حسابداری در فرجام باعث می‌شود این تیم علاوه‌بر دقت و کیفیت بالا در انجام امور، سرعت عمل خوبی نیز داشته باشند و بتوانند خدمات مورد نیاز شما را در مدت زمان کوتاهی به سرانجام برسانند.

ویژگی‌های گفته شده برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات تیم رایان مخاسبان در انجام امور حسابداری است. استفاده از خدمات این شرکت به شما کمک خواهد کرد تا مطابق با اسانداردهای مالی و حسابداری پیشرفت قابل توجهی در زمینه مالی کسب‌وکار خود داشته و دیگر نگران انجام این امور نباشید.
خدمات حسابداری در فرجام؛ بهترین شرکت حسابداری برای انجام تمام امور مالی و حسابداری کسب‌وکار شما!

در اختیار داشتن یک تیم حرفه‌ای و متخصص و استفاده از مهارت آن‌ها، سرعت بالا در انجام خدمات حسابداری، ارائه انواع مشاوره تخصصی قبل از امضای قرارداد، هزینه مقرون‌به‌صرفه، انجام دقیق امور حسابرسی به همراه ارائه گزارش و تفسیر آن‌ها، شفافیت در انجام خدمات حسابداری، کاهش احتمال خطا و کلاهبرداری در کسب‌وکار شما، انجام به موقع پرداخت‌ها و جلوگیری از جریمه عدم پرداخت، ارائه تضمین و کیفیت بسیار بالا در انجام امور و بسیاری از موارد دیگر از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات حسابداری شرکت خدمات حسابداری در فرجام است.شرکت خدمات حسابداری در فرجام

حسابرسی خارجی شرکت ها در فرجام توسط اشخاص ثالث و بی‌طرف، مانند سازمان‌های دولتی و شرکت‌های مالی انجام می‌شود. در واقع این پروسه برای این انجام می‌شود که از انطباق سوابق و کارهای مالی و مالیاتی شرکت شما اطمینان حاصل شود و به همین دلیل این کار را افرادی خارج از شرکت انجام می‌دهند.

تفاوت حسابرسی داخلی و حسابرسی خارجی چیست؟

۱_ حسابرسی خارجی بیشتر پیرو الزامات قانونی به کار گرفته می‌شود، به نوعی عدم انجام حسابرسی خارجی (برای مشمولین طبق قانون) تخلف محسوب می‌شود.

ولی حسابرسی داخلی پیرو الزامات قانونی انجام نمی‌شود، بلکه مدیران واحدهای تجاری و سازمان ها به منظور بررسی فرآیند کاری، تخلفات، سوء استفاده ها و بهبود عملکرد، این کار را انجام می دهند.

۲_ حسابرس داخلی یک فرد از داخل واحد تجاری و سازمان است اما حسابرسان خارجی از یک موسسه خدمات مالی و حسابرسی (پیرو قرارداد منعقده) دعوت به کار می‌شود

۳_تفاوت دیگر حسابرس داخلی و حسابرس خارجی در پاسخگویی به افراد می باشد که حسابرسان داخلی فقط به مدیران واحد تجاری و سازمان پاسخگو هستند اما حسابرس خارجی باید به اعضای هیئت مدیره و نیز مراجع قانونی پاسخگو باشد.

۴ _از دیگر تفاوت ها می توان به نحوه گزارش و فرمت گزارشات اشاره کرد.

۵_ حسابرسان خارجی گزارشات خود را بر مبنای انحرافات مالی در اسناد حسابداری انجام می‌دهند اما حسابرسان داخلی علاوه بر کنترل اسناد باید به جزئیات مسائل شرکت نیز بپردازند.

ممیزی های مالیاتی در حسابرسی مالیاتی IRS

یک سیستم رایانه ای، هر اظهارنامه مالیاتی را که IRS دریافت می کند اسکن می کند تا ناهنجاری بین آن و سایر اظهارنامه های ارائه شده توسط مودیان مالیاتی را که در وضعیت مالی مشابهی هستند بررسی کند. این امر تابع اطلاعات تبعیض آمیز (DIF)می باشد. این سیستم به هر بازده، نمره DIF اختصاص داده شده می دهد و نشان می دهد که اطلاعات اظهارنامه مالیاتی شما غیر معمول است و مطابق با هنجارهای مربوط به وضعیت مالی شما نیست.

در آن مرحله، یک عامل انسانی وارد عمل می شود تا شخصاً اظهارنامه مالیاتی شما را بررسی کند و تصمیم بگیرد که آیا باید مورد بازرسی قرار گیرد یا خیر. عامل دیگر شامل بازدهی است که اطلاعات مربوط به همان معاملات مالی را گزارش می کند. اکثر افرادی که تحت ممیزی قرار می گیرند حتی متوجه وقوع آن نمی شوند.

اگر یک نماینده امور مالیات بازگشت شما را بررسی کند و تشخیص دهد که سؤالاتی برای پاسخ دادن وجود دارد، از طریق نامه الکترونیکی، اخطاری دریافت خواهید کرد که توضیح می دهد چه چیزی از نظر بازگشت اشتباه است. سازمان امور حسابرسی مالیاتی ممکن است از شما بخواهد اطلاعات خاصی را تأیید کنید و مستندات پشتیبانی اضافی را ارائه دهید، اما مهم تر از همه، آنها به شما خواهند گفت که آیا می توانید اسناد را از طریق پست برگردانید یا باید شخصاً با یک نماینده IRS ملاقات کنید.

ممیزی های مربوط به مکاتبات

هنگامی که از شما خواسته می شود اسناد پشتیبان را از طریق پست برگردانید، سازمان امور حسابرسی مالیاتی این را ممیزی مکاتبه می نامد. در حالت ایده آل، چند هفته پس از ارائه مدارک مورد نیاز که تأیید می کند بازگشت شما دقیق است و حسابرسی به پایان رسیده است، اخطار دیگری دریافت خواهید کرد. اگر معلوم شود که شما مبلغ IRS را بدهکار هستید، اخطار اشتباهی در برگشت دریافت خواهید کرد و باید مبلغ درخواستی را به IRS ارسال کنید یا برای بررسی گزینه های پرداخت با آنها تماس بگیرید

. هنگام ارسال مدارک به سازمان امور مالیاتی، برخی اقدامات احتیاطی را انجام دهید. از نامه معتبر همراه با رسید برگشت درخواست شده استفاده کنید، بنابراین شکی نیست که سازمان امور مالیاتی آن را واقعاً دریافت کرده است. اگر سازمان امور حسابرسی مالیاتی اطلاعات را بعد از این مرحله به صورت نادرست قرار دهد، مسئولیت آن با آنها می باشد. همچنین می توانید اسناد درخواستی را با نمابر ارسال کنید تا رسید دریافت کنید که انتقال از طریق آن انجام شده است.

حسابرسی های حضوری در فرجام

در موارد حساس تر، می توانید با یک دفتر کار یا حسابرسی میدانی روبرو شوید. حسابرسی اداری در محل IRS انجام می شود، در حالی که بازرسی میدانی در محلی که شما انتخاب می کنید، از شما خواسته خواهد شد که به صورت حضوری با یک مأمور IRS ملاقات کنید، به برخی از سؤالات پاسخ دهید و اسناد پشتیبانی را ارائه دهید. یک ممیزی مکاتبه ای معمولاً روی یک مسئله محدود متمرکز است، در حالی که ممیزی حضوری معمولاً نشان می دهد که IRS بیش از چند سؤال درباره بازگشت شما دارد.

ملاقات حضوری با یک مأمور حسابرسی مالیاتی به این دلیل است که آنها می خواهند اطلاعات را جستجو کنند. ممکن است برخی از سؤالات بی ضرر به نظر برسد، اما نماینده فقط علاقه مند است که نتیجه بازگشت شما را بررسی کند. بسیاری از وکلای مالیاتی توصیه می کنند که شما شخصاً در بازرسی شرکت نکنید، چه به تنهایی و چه با مشاور مالیاتی خود، بلکه در عوض یک نماینده مجاز بفرستید. نمایندگان مجاز باید دارای گواهینامه های معتبر توسط IRS باشند که در این امر می توانید از پاسخ دادن به یک سؤال خودداری کنید و بگویید وقتی اطلاعات را جستجو کردید به آنها پاسخ خواهید داد.

  1. حسابرسی مالیاتی
  2. نکات مؤثر در بررسی حسابرسی مالیاتی
  3. مستندات پشتیبانی

بیشترین بازرسی ها در حسابرسی مالیاتی طی دو سال از تاریخ ثبت اظهارنامه مالیاتی انجام می شود، اما IRS از نظر فنی حداکثر سه سال برای انجام خود فرصت دارد. اگر آنها خطاهای اساسی را پیدا کنند، ممکن است تصمیم بگیرند تا شش سال قبل را بررسی کنند، اما این فقط وقتی اتفاق می افتد که چیزی در مورد بازگشت وجود داشته باشد.

همه موارد و اسناد مالیاتی را باید به مدت شش سال نگه دارید، اما قانون مالیات ایجاب می کند که حداقل سه سال آن را نگه دارید. IRS در برخی موارد داده های ذخیره شده الکترونیکی را می پذیرد، اما ممکن است بخواهید نسخه های کاغذی را برای تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنید.

حسابرسی مالیاتی در فرجام به یکی از سه روش زیر صورت می گیرد:

  1. IRS  تشخیص می دهد که مشکلی در اظهارنامه مالیاتی شما وجود ندارد.
  2. IRS  تشخیص می دهد مشکلی وجود دارد و شما خطای خود را تشخیص داده و با تغییرات موافقت می کنید.
  3. سازمان امور مالیاتی تعیین می کند مشکلی وجود دارد و تغییراتی را پیشنهاد داده است که شما با آنها مخالف هستی.

اگر موافقت کنید، از شما خواسته می شود که یک گزارش را امضا کنید و احتمالاً هزینه دیگری را نیز پرداخت کنید. وقتی امضا می کنید و پرداخت می کنید به این منظور است که حسابرسی شما تمام شده است. اگر مخالف هستید، می توانید برای تلاش برای حل مشکلات، تقاضای میانجیگری کنید، یا می توانید با یک مدیر IRS صحبت کنید و شاید آنها را متقاعد کنید که تخمین و تأیید نماینده اصلی از وضعیت اشتباه است. شما همچنین حق اعتراض به هرگونه تصمیم IRS را دارید. حسابرسی مالیاتی IRS مروری بر سوابق مالی و پرداخت مالیات شما برای اطمینان از پرداخت صحیح میزان مالیات است.

حسابرسی مالیاتی یک معاینه رسمی است که توسط سازمان امور مالیاتی برای بررسی اطلاعات یا کشف اظهارات مالیاتی تقلبی و نادرست انجام می شود. سازمان امور مالیاتی اظهارنامه های مالیاتی را برای بررسی تصادفی و عمدی انتخاب می کند. اگر ممیزی به طور تصادفی انتخاب شود، سازمان امور مالیاتی به سادگی نگاه دقیق تری خواهد داشت تا از صحت همه اطلاعات اطمینان حاصل کند. در صورت بروز اشتباهات یا تقلب های احتمالی در گزارش اظهارنامه، سازمان امور مالیاتی برخی از اظهارنامه های مالیاتی را به طور عمدی بررسی خواهد کرد.

سازمان امور مالیاتی به چند دلیل زیر نامه های اعلان حسابرسی را از طریق پست ارسال می کند:

 IRS باید هویت شما را تأیید کند، IRS به اطلاعات اضافی نیاز دارد، IRS اظهارنامه مالیاتی شما را تغییر داده است یا IRS باید تأخیر در پردازش اظهارنامه را به شما اطلاع دهد.

حسابرسی های مالیاتی را می توان به چهار نوع مختلف تقسیم کرد:

ممیزی مکاتبات: این جدی ترین نوع ممیزی مالیاتی است. بازرسی مکاتبه ای به همراه اطلاعات اضافی IRS برای تأیید، صحت یا جزئیات اظهارنامه مالیاتی شما مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

ممیزی اداری: ممیزی اداری به مصاحبه حضوری با یک مدیر IRS برای پردازش ممیزی شما اطلاق می شود. برای جلوگیری از اظهاراتی که می تواند علیه شما استفاده شود، توصیه می شود قبل از حضور در مصاحبه با یک وکیل یا یک متخصص مالیات مشورت کنید.

حسابرسی میدانی: این هم جدی ترین نوع حسابرسی مالیاتی است، زیرا نمایندگان IRS از شما در خانه یا محل کار بازدید می کنند. آنها ممکن است بخواهند مواردی را که مربوط به مالیاتی است که شما گزارش کرده اید را ببینند.

حسابرسی تصادفی: اظهارنامه های مالیاتی را می توان به طور تصادفی برای حسابرسی انتخاب کرد. حسابرسی تصادفی بدون هیچ دلیل خاصی انجام می شود. حسابرس سازمان امور مالیاتی، کل گزارش مالیاتی را بررسی می کند تا مطمئن شود اطلاعات به درستی وارد شده اند.

بررسی ممیزی توسط حسابرسی مالیاتی

کلمه " ممیزی " می تواند هر کس را دچار استرس کند، اما کمی درک در مورد این که چیست و چگونه خدمات با آن ها بررسی می شوند، می تواند باعث راحتی شما شود. برخی از ممیزی ها مسئله مهمی نیستند. بعضی از آنها می توانند سنگین باشند. هنگامی که نوع خاصی از بازرسی مالیاتی را که انجام می دهید، شناسایی کنید، به راحتی آن را شناخته و یا حداقل درک بهتری از آن در این مورد دارید. درک انواع مختلف حسابرسی های مالیاتی IRS می تواند به شما کمک کند تا آنها را کنترل کنید:

  1. حسابرسی مکاتبات از طریق نامه انجام می شود که ساده ترین نوع ارائه خدمات است.
  2. در یک ممیزی اداری، سازمان امور مالیاتی از شما می خواهد در مورد موارد خاص، شخصاً با شما مصاحبه کند.
  3. در یک حسابرسی میدانی، یک نماینده IRS به خانه شما یا محل کار شما می آید که به بررسی کلی سوابق شما بپردازد.

ممیزی های مربوط به مکاتبات: همانطور که از نام آن پیداست، ممیزی های مکاتبات از طریق مکاتبات کتبی مثل نامه انجام می شود.

اگر به‌دنبال یک تیم حرفه‌ای و باتجربه برای انجام امور حسابداری خود هستید و دوست دارید خیالتان از بابت انجام درست و به موقع امور مالی و مالیاتی راحت باشد،به وب سایت https://www.audited.ir مراجعه کنید و انتخاب شرکت حسابداری خدمات حسابداری در فرجام بهترین گزینه برای شما خواهد بود. می‌توانید قبل از عقد قرارداد از مشاوره افراد متخصص این تیم استفاده کرده و بعد از آن با خیال راحت امور مالی کسب‌وکار خود را به این شرکت بسپارید و دیگر در مورد آن نگرانی نداشته باشید.


5/1/2024 9:08:43 PM:Published Date